godmorgon + herkules !

hejsan :)

jag har presis ätit frukost det blev gröt och tee' det var super duper gott . nu sitter jag och tittar på djurpolisen och dom har presis hittat en död  hund hemskt eller vad men som tur är så fick man inte se den ! jag vill egenkligen inte se det här för jag är rädd att det ska komma en katt som ska föda och det händer någonting hemskt då kommer jag att tro att det kommer att hända med tess och det vill jag INTE ! ingenting får skada min lilla bebis tess ingenting då skiter jag i kattungarna om det skulle hända någonting med henne ! ohh nej nu fick man se den döda hunden !

igår när jag skulle rida herkules blev han halt !!! :O det var inte kul alls tycker jag . så jag fick hoppa av och gå in med honom i stallet igen det var inte kul alls nu vill jag bara att han ska bli frisk igen ! han är min älskling så han får inte vara sjuk han får inte ! jaja jag tror att han bara har stäckt sig eller någonting jag hoppas att det bara är någonting sånt så att det läker snabbt igen jag vill inte att det ska hända samma sak med honom som det hände med ruth . för er som inte vet så la hon för mkt tyngd på frambenen och hon blev halt hela tiden och sen skulle hon säjlas men ingen köpte henne och dom trodde att dom kanske skulle avliva henne men till slut blev hon såld som tur var ! om det händer samma sak med herkules så ska jag fan i mig köpa honom !



min lilla älsklings häst !

puss till alla sööta läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0