godmorgon och sommartid :)

halloj alla sööta gulliga bloggläsare !!!



jag gick presis upp och jag tittade på klockan på mobilen och ba shit klockan är bara 20 över 6.men sen kom jag på när jag satte på tv:en och den vicade 07.23 att det var ju så att man ska ställa om till sommartid så igenkligen har jag nästan sovit till halv åtta ( men i värkligheten så har jag inte sovit länge alls hihi) , jaja men så tänker inte jag förstår ni . för jag är smartis ! ja just nu är det riktigt tråkigt hemma hos mig för det är bra jag och gibson som är vakna tess är lite halv vaken men ingen mer och det tycker inte jag är bra alls faktiskt .. jaja så kan det gå ibland. nu ska jag gosa med tess !puss



OBS. DET ÄR EN GAMMAL BILD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0