godmorgon :)

hejsan svejsan alla sööta !




nu har jag vaknat  jag vet att det är tidigt men jag vaknar alltid typ den här tiden . jag sitter i sängen för ingen är i soffan för att alla uttom jag och pappa sover för att pappa ska jobba och då måste han gå upp och fixa sig för det förstår ni . men i alla fal. dag ska jag rida på meggie och mamma har typ damp på mig så jag tror inte att hon kommer att köra mig men det måste hin för jag kommer ingenstans om hon inte kör mig till en busshållplats . jaja , men innan det klockan ett så ska jag , mamma och victor åka till veterinären och titta om våran minsta katt tess har kattungar :D hoppas hoppas hoppas att hon har det ! nu ska jag läsa lite andra bloggar så


puss och älskar er !



den vita och svarta katten är hon som vi ska kolla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0