所有亲爱的读者您好!= hejsan alla söta läsare !

idag kommer jag att skriva mitt inlägg på kinesiska men jag kommer sen att översätta den till svenska . jag lovar den är på riktigt . ! asså det kinesiska .

现在,我坐吃三明治。它是超级好的,我的奶酪。三明治是这么热的奶酪融化了良好的吧?我会去的第四巴士,我将有时间收拾房子到我的衣服。我看到一个巨大的沉闷名为扭曲超级无聊,这在所有情况下的。贾贾现在我将注销吻你好!

just nu sitter jag och äter macka . det är super gott och jag har ost på . mackan är varm så att osten har smält gott va ? jag ska gå till bussen om en kvart och jag ska hinna packa mina kläder till stallet . jag tittar på ett jätte tråkigt program som heter skruvat super tråkigt är det i alla fall . jaja nu ska jag logga ut puss hej !

haha kul va ?? jag tycker att det var kul att lägga in en text på kinesiska . kanske blir ett annat språk snart !





jaa det där var lite bilder på kina jag vill åka dit någon gång :)


puss hej alla söta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0