hemma igen .

hejsan !


nu har jag kommit hem igen från skolan . moa och alva ville att jag skulle vara med dom
jag jag behöver plugga så det går liksom inte om man säger så fattar ni ?
men i alla fall vi hade inte så många lektioner som tur var .
det känns som att det alltid är massor av lektioner men på onsdagarna är det aldrig många lektioner skönt .
vi började med so och det var inte kul för jag fattade ingenting i början av våran
gruppuppgift det är inte så kul . sen hade vi svenska vilket är som vanligt långtråkigt .
jag gillar inte svenska för det är tråkigt och våran lärare är inte så rolig .
sen hade vi lunch det var rätt okej mat köttbullar och potatis och jag älskar köttbullar.
efter det hade vi mentorstid och det var tråkigt eller jaa .. vi bara pratar och pratar och pratar
så jaa det är inte så kul att bara sitta och lyssna på .
men istället för att bara prata på mentorstiden så fick vi städa våra skåp och tro mig från min
sida så behövdes det ! sen hade vi engelska och det var som vanligt rätt så okej .
jag arbetade med moa och jaa det brukar ju gå bra liksom .
sen hade vi spanska och jag satt först brevid stella men vi fick inte sitta så , så att jag hamnade
brevid oscar istället . men det blev också bra :)
nu kommer det lite bilder på skolan idag !

moa sötnosen !


haha alltid lika sööt !



sööt alva :)



carro och alva håller på att låsa in moa i ett skåp .



alva bakifrån !!!!


puss hej alla söötnosar :)


Kommentarer
Postat av: alva

FAAAAAN VAD FUUUULA !

TA BORT GENAST !!!!!!

2010-03-10 @ 18:45:39
Postat av: Matilda

http://hugsandkisses.webblogg.se/2010/march/julia-brente.html



puss ! <3

2010-03-11 @ 16:42:37
URL: http://hugsandkisses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0