jag älskar dig matilda !

har inte träffat dig på jätte länge känns det som ,
men ändå kommer jag ihåg hur mkt jag tycker om dig ,
man kan skratta med dig i en evighet utan att det blir tråkigt,
du är alltid på för nya ideer ,
du skulle aldrig göra någonting för att såra mig ,
vi tittade alltid på stallkompisar det var ett jätte dåligt pogram men vi tittade på det ändå det kanske var därför vi tittade för att vi tyckte att det var så tråkigt,
vi kunde hitta på allting möjligt tillsammans ,
även fast det var töntigt kunde vi leka häst i skogen ,
vi kunde ha dom där ballongerna med oss på coop i vagnar,
vi tatuerade varanndra med kajal ,
vi sminkade varanndra till fjortisar och råkade gå ut på gatan med det ,
vi gick och köpte nagellacks borttagningsmedel när det stog en ny burk på handfatet och vi hittade det inte när vi stog och tittade på handfatet ,
vi stog och skrek i mickar till sing star och tyckte att vi var jätte duktiga,
vi hittade på egna sånger om deodorant ,
vi filmade i bilden till en sång vi hade hittat på själva ,
du var hemma hos oss så mkt att vi började  kalla varanndra för syrran och till och med victor råkade säga syrran till dig några gånger ,
du är helt underbar matilda du måste komma ihåg det ,
jag kan ite leva utan dig jag vill bara säga


JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN !!! :D



Kommentarer
Postat av: Matilda

aaw, älskar dig med ! vi måste ses snart jag saknar dig otroligt mkt ! vi måste ses snart jag fattar inte. vi har inte vart med varandra på hela lovet. och kommer du ihåg påsklovet ! vi va ju med varandra hela lovet ! haha och vi tröttnade aldrig ! jag älskar dig julia Lillasyster <3 storasyster ! föralltid du och jag.

2010-03-05 @ 19:57:35
URL: http://hugsandkisses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0