jag älskar min dator !

jag har kommit på att jag kan inte leva utan min dator och jag älskar den ! just nu sitter jag och tittar på musikvideor och så . men sen ska ja typ göra mat med victor om jag orkar annars så får han göra den själv åt båda två jag bir bara svimmfärdig när jag reser mig upp det är skit jobbigt . victor säger att vi ska äta soppa och det är ju bra för att jag har ont i halsen och då om det är som sås så är det liksom bara super lätt att äta :)

puss



nej den här soppan ser inte god ut tycker jag .



det här tycker jag ser gott ut ;)



mm gott :) men inte skinkan !



gott :)



ja nu tänker victor tydligen äta så att vi ska väll gå och fixa det får se hur de går :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0