jag är rädd att det händer igen !

jag vill inte att det ska hända en gång till , man känner sig så obetydlig , man känner sig helt enkelt osynlig som luft . ingen lyssnar på än och alla struntar i vad man säger . säger någon annan samma sak så blir det bra men inte när man själv säger det . ingen bryr sig om att man inte mår bra , att man mår illa , att man inte äter , att min har feber att man bara vill döö  är det inte sånt som en äkta kompisa ska märka ? jag vet inte men i såfall är du ingen riktig kompis :(

 

det går inte att gömma sig för man blir bara hittad , men när man vill synas och vill att folk ska lyssna då blir man behandlad som skit på vägen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0