köks städning !

hejsan svejsan :) !


nu har jag städat hela köket duktigt va ? jaa det tycker jag allt att det var . mamma sa att jag kunde plocka in i disken men asså jag tyckte att det gick så snabbt så jag kunde lika gärna göra lite till jag sitter ju bara i soffan och framför datorn hela tiden så jag kan ju lika gärna gå upp och fixa lite i köket. men jag gjorde så här ; först plockade jag ut ur diskmaskinen och sen så stoppade jag in i disken det var super äckligt. sen så tänkte jag så här , jag kan ju göra någnting annat också så då tog jag och fixade på spisen med en skrapa och sen så tog jag disktrasan och tvättade av den . men disktrasan luktade jätte äckligt och då bytte jag trasan mot en ny bra va? för jag hatar när man har tvättat av någonting och så luktar man som en trasa sen skit äckligt asså ! men när jag hade plockat in i diskmaskinen så liksom var det en stor stekpanna som inte gock in så jag diskade den för hand och då blev diskborsten äcklig och jag bytte den också haha xD jaja puss




haha den här tyckte jag var bra faktiskt !


haha den här tyckte jag också var bra !



sådanna här vill jag ha !



en sån här till :)



den här var bara skit ball liksom teknologisk eller var ? :)

jag vet det är inte roliga bilder men jag hade inga andra haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0