kunde inte sova :(

tjaba <3



nu har jag försökt att sova i en evighet men det går inte . jag bara ligger och tänker på att jag har ont i huvudet . ush inte kul alls . just nu chattar jag med alva har ingenting annat att göra. hon fick åka hem med oss asså vi körde hem henne för att hon inte heller mådde bra ! inte kul . jaja jag hoppas att det blir bättre för att pappa ska typ ha besök imorgon typ möte och jag är inte så sugen på att smitta hans kolegor. jaja det blir nog bra tillslut. men dom som kommer är typ ledarna i victors fotbollslag och pappa är ju en av dom . hoppas att det inte är någon som jag känner för då är det skit pinsamt . liksom sitta där och ba tja julia var namnet och jag är jätte sjuk nej tack !

en fin bild på en boll , och bara så att ni vet jag är rädd för bollar haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0