lite om dagen !

halloj !!!!


idag har jag varit i skolan som man brukar liksom jaa .. det var ju kul liksom . inte alls ! men jaa det är ju kul att vara med alva moa och carro är ju kul men det är inte kul med lektioner ! men jaa det är ju så med skolan liksom . fast jag ska i alla fall försöka tycka att det är kul .men nu ska jag berätta en super bra grej ! när moa , alva och carro skulle äta godis så tog jag äpple istället för att jag är nyttig och sen köpte moa godis igen så att jag köpte ett äpple till . haha visst är jag super duktig faktiskt eller ?? joo jag är det tycler jag . nu har jag inget att skriva om så det blir bilder istället .

moa du är alltid min lilla blondin <3


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0