matilda SKA komma !

halloj världen !


nu är det bestämt att matilda ska hem till oss . först ska hon rida lektion på ridskolan så att vi ska möta henne vid coop eller i mölnvik vi får se hur det blir med det . men hon ska i alla fall sova hos oss ! det är bra tycker jag ! jag vet inte riktigt när vi kommer att vara hemma men det blir väl nog runt halv 4 eller så . det kommer att bli super jobbigt för jag ska ju inte äta godis och matilda älskar godis så hon kommer att köpa super mkt men jag ska ta någonting annat typ fruktsak eller någonting . jag vet inte vad det heter haha . men typ nötter och sånt det är ju i alla fall nyttigt . fats jag kommer att bli super sugen på godis shit jag kommer att dräggla haha :P nej det ska jag inte göra så beroende av godis är jag faktiskt inte om jag ska varahelt ärlig . jag vill hitta på någonting att göra med henne . men jag vet ite vad . vi måste ju se melodifestivalen finalen för det är ju liksom spännande . men innan vill jag göra någonting också , det är liksom tråkigt att bara sitta hemma men jag och hon brukar hitta på saker men inte alltid så jaa jag vet inte vad vi ska göra. hmm .. undrar om nej jag vet faktskt ingenting om vad jag ska göra med henne jaja vi kommer nog på någonting !


hade ingen annan bild så det fick bli den här :)


puss hej alla gulliga läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0