med moa !




tjaba tjena hallå .



jag inleder det här inlägget med en liten fin bild på moa . nu har jag kommit hem från moa . vi var där och skulle "plugga " haha det gick inte så bra faktiskt . först kom vi hem till moa och då satte vi oss och drack smoothie . sen så läste vi typ om en stad en gång sen hade vi pluggat haha . jaja sen så gick vi in i moas rum och tittade på hajen . jag tycker att den är bra men jag hatar när människor dör det är så himla äckligt äckligt äckligt haha . jaja nu har jag kommit hem och har duschat och fixat med sånt . vi sitter och tittar på 112-på liv oich död . det är skit tråkigt dom tror att dom är så duktigt bbbbboooooorrrrrrriiiiiiiinnnnnnnnngggggggg !!!!!!!!!! 

moa hemma hos henne <3


jag lilla muppet <3


haha jag skulle skratta men ja det blev inte så fint hihi ,



moa älskling :)




puss alla söt ungar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0