morgon morgon = jävla fot !

halloj !



nu när jag har gått upp har jag märkt att jag kan ite gå på den längre det är helt super hemskt . jag är så arg så att jag ååååå jag hatar den vill bara smälla till den så hårt att den går sönder och döööööööör !!!!!! seriöst ! asså jag avkande som vilken morgon som helst prisis som morgonen igår men den här dagen den ska förstöras av min cp fot nej det låter inte rättvist tycker jag faktiskt , men jaa det är sånt som händer . hoppas att moa alva och carro står ut med att jag hoppar på kryckor igen ! jag tror att dom gör det men jag tycker inte att det är konstigt om dom inte gör det . jaja nu ska jag äta lite god frukost  puss hej

jag för länge sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0