nu är jag här :)

halloj halloj har du det skoj skoj skoj skoj ??? haha :)



nu har jag kommit hem från en vanlig dag i skolan . ingenting särskilt har hänt idag . jag har haft engelska prov det är typ det , provet var super lätt och typ ingenting att prata om . tog bussen hem med Stella och victor men jag pratade ´bara med stella inte med victor . sen gick jag och victor hem och nu sitter jag och bloggar bra va ? sitter och tittar på fokis blogg och jag fattar inte hur dom orkar blogga hela tiden . men jaa jag skulle nog också göra det om jag hade en dator i skolan . jag skulle blogga typ hela tiden . det skulle bli tråkigt att läsa min blogg med alla inlägg hihi . nej men då skulle jag göra min blogg mkt kändare för att då skulle jag ha många läsare som jag skulle kunna blogga för. jaja nu ska ni få lite ilder från dagen! :)



alva snygging .



moa och alva är fiina :)



jag på bussen ( jag fick ta victors glasögon när jag satte mig med honom )



meee söta som vanligt .



victor är snygg ???



jag igen :)

nu har jag ingenting mer att skriva om såå att jag säger tack för mig och det här inlägget puss hej leverpastej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0