nu kommer dom :)

tjaba tjena !



nu har jag bestämt mig för att det här är mitt tillfälle jag vill faktiskt lägga ut bilderna på henne för att hon lovade så jaa jag får göra det medans jag har chansen och hon inte dödar mig haha . ja för det var så att om jag följde med henne ut till moa och carro så fick jag lägga ut hut många "fula " bilder på henne jag ville och jag bestämmer mig nu för att ja jag ska göra det. nu ska jag bara lägga in dom .

alva tar bilder <3



jaa nu kom det en liten bild på mig dåra .



me again :)



haha me muppet :)



alva gör en fiiin min :)



alva frostander :)



alva <3



alvas tunga underifrån ;)



mm mycket friktigt det är alva igen ;)







jag avslutar med en bild som jag tog i sommras eller jaa i början på terminen


puss hej och ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0