ont i näsan !

halloj !!!!!


nu sitter jag här hemma i köket och har tagit nässpray och det gör ju faktiskt ont i näsan :O det liksom svider och enligt mig är det inte bra alls faktiskt . och sen har jag tittat vad jag har för temp och den är höjd till 37.8 inte jätte högt men det är lite feber. jag tror att det är något virus för att jag känner massor av kompisar som har ont i halsen lite feber och sen förskyld och ont i huvudet , så jaa det är inte bara jag .

jag har presis ätit våfflor och det var skit gott asså med grädde och sylt men mamma hade haft för mkt smör på så att dom var lite "smöriga" som sagt.

nu kommer victor med en flaska loka och säger att han är hungrig men jag fattar inte hur loka och hungrig kan höra ihop jaja det får ju han avgöra själv liksom .

jag kommer i alla fall att få vara hemma från skolan imorgon igen och det är nog bra . jag skulle inte orka vara i skolan när jag mår så här. då kommer det att bli mkt men tråkig bloggning haha.

nu tittar jag och victor på sveriges värsta bilförare men jag gör inte en grej bara men asså jag tittar på tv , fixar naglarna , blogar och skickar sms med moa samtidigt det är bra eller hur ?haha men det är bra att kunna göra många saker samtidigt tycker jag för att då behöver man inte ta lika mkt tid åt att göra massor av saker fattar ni ?

jaja nu ska jag snart logga in på facebook hoppas att det är något man kan göra där har inget annat att blogga om jaja puss hej ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0