på egna ben !

hejsan alla gullungar !



jag sitter här hemma och skiner sok en sol ! jag vet nu tänker ni säkert att unarna har kommit men det har dom inte fast än det skulle passa bra . nej så här är det .. jag har ju hoppat på kryckor nu i snart en vecka men nu har jag testat ich gå och det är så att jag kan tödja på foten jippie !det är skit skönt ! jaja jag ska fortfarande ha kryckor i skolan men jag ska gå på båda benen då . jaja det är i alla fall skönt att inte behöva hoppa runt på kryckor hemma för det är super jobbigt jag dör haha . men jaa så kan det vara ibland asså . jag tror inte att det kommer att gå så bra på no provet imorgon jag har pluggat jtte mkt men det sitter inte så bfa men jaa det tror jag att det kan göra. jaja nu SKA JAG PLUGGA PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0