problem ???

allt jag gör blir till ett problem . jag vill inte jag orkar inte jag kan inte. jag kan inte se glad ut jag kan inte skratta . jag kan inte vara glad även om jag skulle vilja. jag kan inte vara som jag var förut det går inte det blir bara fel om jag försöker. nej jag har ett problem . problemet är inte ett bråk , problemet sitter inombords , problemet känns som en sjukdom !



om jag bara kunde le och mena det när jag gjorde de ! om ni bara visste hur jag känner mig , ni känner inte mig ni känner den ni tror att jag är . men där inne finns det en människa som bara gråter hela tiden . hon är inte lycklig hon är nästan redan borta !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Aa, kan du tipsa då om min också? :) ♥

2010-03-30 @ 21:37:21
URL: http://denizzee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0