sammanfattning av gårdagen !

hejsan alla sööta bloggläsare !

igår var det faktiskt kul på blackminton ! jag skrev mj och j5 i ansiktet för ( michael jackson och jackson 5). thelma gjorde likadant men jag gjorde med bara grönt och thelma med grönt och oranget . men jaja , victor fick köra med en lärare för att vi var i ojämna barn haha ! men i alla fall jag och thelma var tillsammans och jag var inte så bra . men det var i alla fall kul och det är ju det som räknas , hann tyvärr inte ta några bilder men det får ni stå ut med .

efter det så åkte vi till mamma och åsas jobb . vi var där i ca en och en halv timme så det var inte så mkt .  efter att mamma och åsa slutade så åkte vi till mölnvik och köpte en tunika till thelma och en fondation till mig bra va ?

sen åkte vi till en smyckeskväll hos cilla . allting började bra men efter en liten stund började jag att må super illa och var jätte varm och svettades hela tiden ! det var inte bra alls men jag var envis ocha att jag skulle ha ett armband så jag satt där ett tag och försökte fixa . men till slut hittade jag ett fint silverarmband och på det satte jag en runt hjärta som var i en mellanstorlek och det var liksom ihåligt fattar ni ? jaja jag tror att jag kommer att få det om typ en eller två veckor . och då är det bara två veckor kvar tills tess föddes sina ungar och det är inte långt alls haha ! jag längtar så himla mkt shit asså . men i alla fall hemma hos cilla var det massor av folk tillexempel julle ( i början ) , elsa , natta , sofia, cilla , mamma , åsa e, åsa l , thelma , maria , troy tror jag att bebisen heter , michaela, anne , robban , jag och några till tror jag . jag kan inte alls namn men det där var på ett ungefär hur många som var där och det är liksom rätt många tycker jag . men i alla fall , märket som var där asså smyckesgrejen som alla smycken kom ifrån heter dag och natt och det var super fina smycken ! det fanns mycket som var fint men allt passade inte mig . men nu kommer det lite bilder på hur endel smycken såg ut tyärr hittade jag inte mitt armband :(



en sådan där stjärna fast ett hjärta har jag på mitt armband :)







ett super fint halsband :)



ett fint armband som jag tyckte om :)



ett fint armband till !



jag hittade mitt armband :)



och så hänger det ett sånt där hjärta på det fast en mindre storlek . ;)



coolt armband :)



ett fint smycke som man kunnde sätta på sina grejor !



ett halsband !

jaa det här var alla smycken hoppas det var en inspiration !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0