tandläkaren :

hos tandläkaren gick allting bra tycker jag . dom saa att jag hade fina tänder och att dom växte som dom skulle men jag har ju överbett men jag har glest mellan alla mina övertänder inte bra asså . sen ska jag dra ut 4 tänder till har jag fått reda på två stycken uppe och två stycken nere . och dom ska helst vara ute tills i höst för att då ska jag till en tandställnings speciallist som ska titta om jag behöver tandställning och om jag i så fall skulle ha vilken och så , och då sa dom att jag skulle försöka att dra ut dom . jag sitter och vickar på en av dom nu som är lite lös . usch jag tycker att det är skit äckligt att ha fingrarna i munnen för att dra ut någonting som sitter i kroppen det är för fan skit läskigt . haha nej jhag tycker inte om det.


haha en av mina tänder :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0