tjaba tjena !

tjaba tjena hallå allihoppa !


nu sitter och och väntar på att matilda ska vakna . hon sover seriöst i en evighet , en evighet jag driver inte ! victor och jag tittar på tv och det är något konstigt pogram som typ heter puppy patrol. nu typ skriker dom åt en kille som inte hör någonting skit tråkigt pogram .

idag ska jag rida meggie och matilda ska vi lämna vid coop för att dom ska åka till en tant som heter Aud och provrida en häst som dom kanske ska ha i ett år och sen kanske köpa . men aa vi ska lämna henne vid coop klockan halv elva och sen så ska jag åka tillstallet derekt efeter att vi har lämnat henne där . sen ska jag ta bussen hem från stallet men mamma eller pappa får hämta mig på coop för därifrån tar jag mig inte själv .jaja jag skulle vilja rida i ridhuset men det är upptaget för länge för att jag ska kunna rida i ridhuset .

matilda har inte vaknat än och så jag ska snart gå och väcka henne . men jag kommer i alla fall , väcka henne någon gång . hon sover hela tiden verkligen men jaja nu har jag inget mer att blogga om puss hej alla sööta !




jag hade ingen annan bättre bild så det fick bli den här lilla sööta bilden .! jag tycker om sloggan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0