anna anka haha !



Hmm haha anna anka jag fattar inte riktigt henne faktiskt. Jag fattar inte hur man kan vara så himla bitchig haha nej det tycker jag är lite halv kul ! Men vet ni INGEN SKOLA IMORGON ! Jippie , fan vad skönt och jag ska rida Meggoe få se hur det går jag är inte helt säker på att det kommer att funka för min arm jag ont när det rycker i den och Meggie kan ju rycka om hon får för sig att göra det liksom.Jag är faktiskt rädd att göra illa mig igen jag är inte helt sugen på att få det att bli så ! Jaja vi får se hur det blir med det , för mamma ska med mig och jag vet ju att om jag inte kan rida för att det gör så ont så kan ju liksom mamma hjälpa mig.Okej jag ska bara tillägga att jag ÄLSKAR MIN MAMMA !  Hon är alltid så snäll och ibland är hon liksom som en kompis :) sen kanske Thelma ska med men jag vet inte om det blir så jaja ! Ha det bra <3 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0