godmorgon sönosar !


hejsan svejan ! vet ni att igår gick jag och tittade lite i min bokhylla och jag hittade en bok som heter juliane och jag och den läste jag ut på 2 timmar den var sjukt bra enligt mig läs den asså den var så jävla bra tycker jag . jag fattar inte att jag föll för den för jag brukar inte tycka om att läsa om vampyrer och sånt men den boken var faktiskt bra tycker jag . jaj om ni någon gång är lite läs sugna så tycker jag att ni ska läsa den för jag tycker att den är skit bra och spännande dom gör konstiga saker som man tycker om att läsa om det gör iallafall . jag tror inte att det är någon som tycker att den är riktigt dålig det kan man ju inte riktigt göra haha . nej men nu ska jag iallafall ta och titta om vi har någon annan bra bok jag kan läsa . hmm mysigt med en filt och lite tee .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0