moa rosengren <3


jag har varit i tyskland , frankrike, spanien,australien,turkiet.
jag har simmat i alla flodar jag kan hitta.
men tåren finns inte där.
jag har letat och letat och jag trodde inte att det skulle vara så svårt.
jag la ner pengar på resor till land som inte ens finns men tåren är borta.
jag hittar den inte och jag vet inte vad jag ska göra.

när jag till slut var i london och tänkte.
det går inte att hitta den för vi älskar varanndra för mkt.
man kan inte hitta någonting som visar någonting så starkt.
och moa , du förstår inte hur mkt du betyder.

jag kan sitta hemma och gråta för dig.
jag kan sitta och tänka på dig och fälla tårar och vet du vad !
om du skulle försvinna nu skulle jag ta självmord.
jag skulle hoppa från en bro och skrika
"moa nu kommer jag aldrig att hitta tåren, och jaa jag älskar dig "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0